Ungdomsföreningar

Yachad - judisk förening för de yngre

Yachad och Chevre är föreningar som arrangerar aktiviteter för åldrarna 6-14 år. På dessa aktiviteter får man träffa nya och gamla judiska kamrater på t.ex. bowling, sportdagar, skidåkning mm.

JUGBG - Judisk Ungdom i Göteborg

Judisk ungdomsförening för åldrarna 16-18 år. JUGBG arrangerar olika sociala aktiviteter, events och fester samt är behjälpliga vid events på Judiska Församlingen. Medlemmarna brukar också jobba med de yngre barnen på deras aktiviteter och lägerverksamheter.

JSG - Judisk Student Göteborg

Judisk studentförening för åldrarna 18-30 år. Bedriver aktiviteter som pubkvällar, sportaktiviteter, filmvisningar och andra arrangemang.