Äldreboende

Bambergerska vårdhemmet
Neuberghska ålderdomshemmet

Neuberghska Ålderdomshemmet/Bambergska Vårdhemmet bedrivs i regi av Stiftelsen Neuberghska Ålderdomshemmet och Edith och Julius Bambergers Stiftelse. Byggnaden, som främst är avsedd för ålderdomshem med lägenheter, inrymmer också trygghetsboende, lokaler för skola, förskola och en stor samlingslokal för idrotts- och kulturverksamheter.

Föreståndare
info@nbhemmet.

Läs mer på hemsida
www.nbhemmet.se

För dig som bor i eget boende

Neuberghska Ålderdomshemmet/Bambergska Vårdhemmet har Öppet Hus varje helgfri tisdag och torsdag kl 11:00 då vi bjuder på kaffe/te och kaka och trevlig gemenskap. Vissa torsdagar har vi musikunderhållning.
Alla är hjärtligt välkomna!

Behöver du hjälp och råd?

Judiska Församlingens kurator bistår dig gärna vid behov.
Maila eller ring för att boka tid.
kurator@jfgbg.se
Tel 031-10 94 07