Medlemsundersökning

Medlemsundersökning 2019 - Enkät

”Enkät 2019”

Sammanställningen är klar!

Denna presentation är ingen utvärdering utan endast en sammamställning över de 319 svar som kommit in.

Varje fråga i enkäten presenteras i kronologisk ordning. Kryssfrågorna i diagramform och textfrågorna i den ordning de inkommit.

Klicka på bilden nedan för att komma till sammanställningen.

Om/När frågor och funderingar kring enkäten och de presenterade svaren dyker upp kontaktar ni MKP-styrelsen via mailadressen enkat@jfgbg.se

Tack för att ni tog er tid att fylla i enkäten och tack för ert engagemang att nu se resultatet!